Pearle trakteert: een nieuwe bril voor Lianne

Pearle bestaat dit jaar 60 jaar! En om dat te vieren, trakteren we een aantal klanten op een gratis bril.

Hieronder lees je het verhaal.

 

“Leuk dat je bij ons in de winkel bent, Lianne. Je bent hier voor het eerst, toch?”

“Dat klopt inderdaad, ik kom hier voor het eerst. Vandaag ben ik zo goed geholpen, dus de volgende keer stap ik hier zeker weer binnen.”

“Wat leuk om te horen! Gefeliciteerd met je nieuwe bril, waarom heb jij ‘m écht nodig?”

“Ik heb sterkere glazen nodig. Ik heb mijn bril steeds meer nodig, zelf met sporten of op vakantie! Als ik zwem, zie ik de vissen die onder me zwemmen niet eens als ik mijn bril niet op heb.”

“Dan gaat er vast een hele nieuwe wereld voor je open, leuk! Wanneer ben jij het meest blij met je bril?”

“Als mijn bril lekker zit, me goed staat en ik er ook nog eens goed door kan zien.”

“Dat zijn zeker belangrijke eigenschappen voor een bril! Als je zelf een bril zou zijn, hoe zou je jezelf omschrijven?”

“Praktisch!”

“Dat snap ik inderdaad, je draagt je bril veel natuurlijk. Is dat ook een eigenschap waar je op let tijdens het uitzoeken?

“Ja, maar toch zoek ik ook een bril die mij perfect staat. Eentje die echt iets toevoegt.”

“Leuk! Laat je je dan ook nog inspireren door een bekende brildrager?”

“Ik vind dat Helga van Leur, de weervrouw, altijd erg leuke brillen droeg. Nu draagt ze al een tijd lenzen. De bril en de lenzen staan haar goed!”

“Kan je je nog herinneren hoe je eerste bril eruit zag?”

“Ja zeker! Het was een beeldschermbril, bijna onzichtbaar. De glazen hadden geen montuur, enkel hele dunne pootjes. Ik was destijds 17 jaar en ik vond het echt vreselijk deze bril te dragen op mijn werk.”

“Tenslotte vragen we de winnaars ook altijd naar hun meest bijzondere brilverhaal. We zijn benieuwd naar jouw verhaal!”

“Haha! Dat was toen ik de deur uit wilde gaan, met aan een voet mijn eigen slipper en aan mijn andere voet de pantoffel van mijn man. 4 maten te groot! En ik had m’n bril zelfs op😂 .”

“Haha! Tijd voor een nieuwe bril dus! Veel plezier ervan, Lianne!”

onze
acties

bekijk onze acties

onze
brillen

bekijk onze brillen

maak een
afspraak

maak een afspraak

2 Reacties

  1. Nieske SLOMP

    Had net 6 weken een nieuwe bril en ben gevallen, glas helemaal beschadigd kan dus niets meer met die bril.verzekering doet hier niets mee nieuw glas kost 275euro, dus nog maar 3 jaar met mijn ouwe bril doen baal hier wel van.

  2. Vervelend om te horen dat je met je nieuwe bril gevallen bent. Ik begrijp dat je niet tevreden bent met de afhandeling van de brilverzekering. We adviseren je om contact op te nemen met onze afdeling customer care. Zij zijn bereikbaar 0800 – 2745002.

Plaats een reactie

Navigeer